REGULAMIN

Ostatnia aktualizacja 12.06.2025r.

1. POSTANOWIENIA OGÓLNE

1.1. Sklep internetowy dostępny pod adresem www.luzon.pl prowadzony jest przez Błażeja Telążkę, prowadzącego działalność gospodarczą pod firmą Goldfish Studio Błażej Telążka, z siedzibą: ul. Słoneczna 33, 55-220 Miłoszyce, NIP: 9121947051, REGON: 529943427.

1.2. Niniejszy regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego, w tym zasady zawierania umów sprzedaży, dostawy towarów, prawa odstąpienia, reklamacji oraz szczególne warunki dotyczące sprzedaży w systemie przedsprzedaży (PREORDER).

1.3. Regulamin skierowany jest zarówno do konsumentów, jak i przedsiębiorców korzystających ze sklepu.

1.4. Dane osobowe klientów są przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności sklepu.

2. USŁUGI ELEKTRONICZNE W SKLEPIE

2.1. Sklep oferuje następujące usługi elektroniczne: Konto Klienta, Formularz Zamówienia oraz Newsletter.

2.2. Usługi świadczone są nieodpłatnie.

2.3. Wymagania techniczne:

  • urządzenie z dostępem do Internetu,
  • przeglądarka internetowa,
  • aktywne konto e-mail,
  • włączona obsługa cookies i JavaScript.

2.4. Klient zobowiązany jest do korzystania ze sklepu zgodnie z prawem i dobrymi obyczajami.

3. PRODUKTY I ZAWARCIE UMOWY

3.1. Informacje o produktach na stronie nie stanowią oferty, lecz zaproszenie do zawarcia umowy.

3.2. Ceny zawierają wszystkie wymagane podatki. Koszty dostawy są doliczane osobno.

3.3. Umowa zostaje zawarta po złożeniu zamówienia i jego potwierdzeniu przez Sprzedawcę.

3.4. W przypadku produktów oferowanych w systemie przedsprzedaży (PREORDER), umowa zawierana jest na zasadach określonych w §7 niniejszego Regulaminu. Informacja o objęciu produktu przedsprzedażą jest wskazana w jego opisie.

4. PŁATNOŚCI

4.1. Dostępne metody płatności:

  • przelew tradycyjny: mBank, nr konta: 10 1140 2004 0000 3502 8530 5553,
  • płatności online (Przelewy24).

4.2. Warunkiem realizacji zamówienia jest pełna przedpłata.

5. DOSTAWA

5.1. Dostawa możliwa jest wyłącznie na terytorium Polski.

5.2. Koszty dostawy wskazywane są podczas składania zamówienia.

5.3. Termin dostawy standardowej: do 7 dni roboczych od zaksięgowania płatności.

5.4. W przypadku przedsprzedaży (PREORDER) termin dostawy jest wydłużony i wskazany w opisie produktu oraz §7 Regulaminu. Orientacyjny termin realizacji zamówień preorderowych wynosi od 25 sierpnia do 28 sierpnia 2025 r.

6. ODSTĄPIENIE OD UMOWY

6.1. Konsument ma prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni bez podania przyczyny, zgodnie z Ustawą o prawach konsumenta.

6.2. Odstąpienie można zgłosić:

  • e-mailowo: kontakt@luzon.pl,
  • pocztą: ul. Słoneczna 33, 55-220 Miłoszyce.

6.3. Koszt odesłania towaru ponosi Kupujący.

6.4. Zwrot środków następuje w ciągu 14 dni od otrzymania zwrotu lub dowodu nadania.

6.5. Zwrotom nie podlegają produkty wykonywane na indywidualne zamówienie.

6.6. W przypadku produktów zamówionych w przedsprzedaży (PREORDER), zasady odstąpienia od umowy zostały uregulowane w §7.

7. ZASADY PRZEDSPRZEDAŻY (PREORDER)

7.1. Przedsprzedaż dotyczy limitowanych produktów oferowanych w terminie od 27 czerwca 2025 r. do 27 lipca 2025 r.

7.2. Produkty objęte przedsprzedażą są numerowane seryjnie i opatrzone imiennym certyfikatem autentyczności.

7.3. Warunkiem realizacji zamówienia jest pełna przedpłata.

7.4. Realizacja zamówień z przedsprzedaży nastąpi w terminie od 25 sierpnia do 28 sierpnia 2025 r.

7.5. Anulowanie zamówienia możliwe jest wyłącznie w trakcie trwania przedsprzedaży – do 27 lipca 2025 r. Po tym terminie anulowanie nie będzie możliwe.

7.6. Zwrot produktów z preorderu nie przysługuje, jeśli są one personalizowane, w szczególności opatrzone imiennym certyfikatem autentyczności – z wyjątkiem sytuacji, gdy towar jest wadliwy lub niezgodny z zamówieniem.
Certyfikat autentyczności zawiera numer seryjny produktu, który odpowiada numerowi koszulki, nadawanemu zgodnie ze schematem i kolejnością złożonych zamówień.

8. REKLAMACJE

8.1. Sprzedawca odpowiada za zgodność towaru z umową.

8.2. Reklamacje można składać:

  • poprzez formularz reklamacyjny dostępny na stronie www.luzon.pl,
  • e-mailowo: kontakt@luzon.pl,
  • listownie: ul. Słoneczna 33, 55-220 Miłoszyce.

8.3. Zaleca się dołączenie opisu wady, oczekiwań reklamacyjnych oraz dowodu zakupu.

8.4. Reklamacje są rozpatrywane w terminie 14 dni.

9. SPORY I POZASĄDOWE ROZWIĄZYWANIE SPORÓW

9.1. Konsument może skorzystać z:

  • Stałego Polubownego Sądu Konsumenckiego,
  • mediacji Inspekcji Handlowej,
  • rzecznika konsumentów.

10. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

10.1. Umowy zawierane są zgodnie z prawem polskim.

10.2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu z ważnych przyczyn. Zmiany nie wpływają na zamówienia złożone przed ich wejściem w życie.

10.3. W przypadku sporów z konsumentem właściwy jest sąd powszechny według przepisów Kodeksu postępowania cywilnego.

Nasze bestsellery:
KOSZYK 0
OSTATNIO OGLĄDANE 0
Włącz luz. Bądź na bieżąco.

Zapisz się do newslettera LUZON!

Limitowane dropy, numerowane printy, konkretne info – bez spamu.

Zapisując się wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z naszą polityką prywatności.